whatdecoratesmyday

How can such beautiful sentencies not be perfect?

Aldrig vara färglös

Kategori: Inredning

Jag är med största säkerhet inte först på bollen här i bloggosfären att uppmärksamma den här vitaminkicken till lägenhet. Blir så lycklig av något så banalt som lite färg. Är så galet trött på all inredning som bygger på vitt, vitt, vitt- kryddat med lite (hör och häpna) s v a r t. Nej, tacka vet jag de som målar balkongdörrarna gröna och matchar upp med röda fåtöljer. Blir så glad. Bilder via min oas i vardagen.
 
 

Kommentarer

  • Proforma - Irene säger:

    Färg piggar upp men jag hade aldrig klarat att bo så med massor av färg! Har gått igenom hela palettens färger på väggar och golv, på gardiner och mattor mm och uppskattar verkligen lugnet som vitt ger. Och så har jag svart och grått också... haha! Tur vi är olika! Men jag håller med dig... fina bilder!

    2013-05-16 | 00:00:35
    Bloggadress: http://proforma.blogg.se/
  • Skalman säger:

    Jättefint!!

    2013-05-29 | 19:43:00
    Bloggadress: http://vampyrskalman.blogg.se

Kommentera inlägget här: