whatdecoratesmyday

How can such beautiful sentencies not be perfect?

Något av det osexigaste som finns

Kategori: Prata om det

 
Men fick lägga om kvällens planering. Varför? Gjorde misstaget att boka in en naprapattid tidigare idag. Verkligen inget fel på behandlingen. Men jag bad naprapaten att knåda igenom mina vader. Det skulle jag inte ha gjort. Nu kan jag inte ta ut ett endaste litet steg. Och då menar jag ett vanligt släpa-runt-i-lägenheten-steg. Rimmar inte alls med balett.
 
Så jag får snällt invänta nästa veckas klass.
 
Min behandling utmynnade även i tipset att skaffa s t ö d s t r u m p o r. Sug på den. Min enda kontakt med något av det osexigaste som finns har jag fått genom sommarjobb inom äldrevården. Behöver jag säga mer? Vill ni veta exakt vad jag menar, bege er till första apotek, köp ett par, och försök sedan få tid i morgonstressen att tvinga på er ett par knästrumpor modell tio storlekar för smått. Någon som har erfarenhet av dessa små delikata strumpor?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Känner mig som en knubbsäl om vaderna.
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anki säger:

    Hihihi... Emma, du behöver ju inte köpa sådan som gamlingarna har...

    På Sahlgrenska finns en shop som säljer stödstrumpor. Där finns nog alla sorter du kan tänka dig med alla sorters motiv du kan tänka dig. Min mamma fick ett par med ambulanser på.. Såklart...

    Måste finnas några liknade butiker på era sjukhus där uppe i norr. Annars kan jag köpa åt dig.
    Kram anki

    Svar: Åh TACK för det, Anki! Nu känns det genast lite lättare! Jag föreställde mig de där som var helt OMÖJLIGA att få på benen ;)
    Emma Johansson

    2013-01-17 | 21:19:00
  • Syster säger:

    Men ys då! Stödstrumpor är bland det bästa jag införskaffat! Anar lite åldersnoja så här när 30-årsdagen närmar sig med stormsteg?! ;-)

    Svar: Haha ja det hymlar jag inte med ;). Men alltså STÖDSTRUMPOR. Får helt enkelt skaffa mig ett par snygga då ;).
    Emma Johansson

    2013-01-17 | 21:30:53
  • Mónica - Mes Voyages à Paris Style Blog säger:

    So cute!
    Thank you so much dear for your support and congratulations words about my result in Fashiolista contest!!!
    Love,
    M.
    MES VOYAGES A PARIS -STYLE BLOG

    2013-01-18 | 14:42:50
    Bloggadress: http://www.mesvoyagesaparis.com/
  • Sanna ;D säger:

    Hoppas det blir bättre!

    Svar: Åh men tack! Jag får väl ta och skaffa ett par och se om det hjälper ;)
    Emma Johansson

    2013-01-18 | 15:11:10
    Bloggadress: http://handlingar.blogg.se
  • Malin-My säger:

    Sälen är söt<3
    Hoppas du haft en grym vecka:) Kram

    2013-01-19 | 22:43:41
    Bloggadress: http://livetinarnia.blogg.se

Kommentera inlägget här: