whatdecoratesmyday

How can such beautiful sentencies not be perfect?

Det behöver inte vara svårare än så här

Kategori: Inredning

Jag faller för hemmet nedan av några väl valda anledningar:
 
Enkelheten - man måste inte vräka in gigantiska bokhyllor, det räcker med några hyllplan eller att trava högar av tidningar på golvet. Och barnrummet behöver inte se ut som att Hello Kitty har kr*kts i det. Det är så mycket charmigare när man låter det vara enkelt.
 
Växterna - Orkidéer i all ära. Men inget slår tantblommornas tantblommor: Svärmorstungor och pelargoner i gigantiska terracottakrukor.
 
Ljuset - Keep it simple. Låt grunden vara vit och låt fönstrena släppa in så mycket ljus som möjligt.
 
Och ur privat vinkel: jag finner det tillräckligt attraktivt för att orka blogga om trots att jag är sjuk. Har knappt orkat kika runt på Hemnet idag. Då, gott folk, då är jag inte pigg. Kort och gott - bra betyg!
 
 
 
 
 
 Samtliga bilder hittar ni här.
 

Kommentarer

  • Elin - 22år & vill bli mamma säger:

    Blir grymt sugen på att inreda när man kollar på bilderna :D

    Svar: Åh visst blir man!
    Emma Johansson

    2013-03-12 | 21:18:03
    Bloggadress: http://eluus.blogg.se
  • Clara säger:

    Så vackert och ljust!
    Krya på dig snälla du!

    Svar: Tack fina du! Det ska jag- mår redan bättre! Och ska passa på att kolla in din vackra blogg!
    Emma Johansson

    2013-03-13 | 20:02:49
    Bloggadress: http://clararingqvist.blogg.se
  • Linda - Design Concept säger:

    Vilket vackert hem! Underbar takhöjd, dubbeldörrar och fönster. Snyggt!:)

    Svar: Åh jag vet! Fantastiskt vackert!
    Emma Johansson

    2013-03-13 | 21:41:10
    Bloggadress: http://blogg.designconcept.se

Kommentera inlägget här: