whatdecoratesmyday

How can such beautiful sentencies not be perfect?

Jag har inga nyårslöften

Kategori: Målbild 2013

Än. Ha!.
 
Jag och M lever fortfarande ljuva livet i Dubai. En helt fantastisk semester på alla de sätt. Några dagar kvar. Vilket också innebär att på måndag kickar mina nyårslöften in på riktigt. 
 
Under 2013 ska jag:
 
- Träna tre högintensiva pass i veckan. Det blir 156-3 (den här veckan) = 153 gånger. Det ni...!
- Spinga halvmaran på under 2 timmar.
- Anmäla mig till halvmaran.
- Klara av fortsättningskursen i klassisk balett (för vuxna amatörer- but still..:). Det är SÅ mycket svårare än man kan tro.
- Gå minst tre golfrundor med M i sommar.
- Sätta upp mål för mig själv var jag är om fem år, om tio år osv. och se till att lägga upp en plan för att nå dit.
- Fotografera mera. Men först; ett nytt objektiv.
 
Och jag ska fortsätta blogga som bara den. Bara för att det är så himla kul och för att kompensera för mig själv för att jag inte började så mycket tidigare.
 
Några korniga, men ack så talande, bilder från de här veckorna i Dubai:
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Fia säger:

    Bra löften, det bästa är att du fortsätter att blogga! Jag gillar att kika in hos dig. Gott nytt år och ha det så härligt sista tiden i Dubai! Kram fia

    Svar: Vad kul, glad jag blir! Vi ska verkligen njuta nu det sista :) Kram!
    Whatdecoratesmyday

    2013-01-02 | 17:34:39
  • Emma - By Emma säger:

    Bra mål! Ungefär likadana som mina. Jag är grymt stolt över att jag idag har varit på sats 9 ggr detta året. Bådar gott... Särskillt för en person som fram tills den 28 Okt haft ett gymkort på ett annat gym i tre år och varit där 12 gånger. Totalt.

    Svar: Grymt bra jobbat! Keep up the good work ;)!
    Emma Johansson

    2013-01-16 | 10:41:12
    Bloggadress: http://byemmak.blogspot.com
  • Carina säger:

    Vilken härlig blogg - inspirerande foton!

    Svar: Tack snälla! Hoppas du vill kika in igen :)
    Emma Johansson

    2013-01-25 | 10:12:58
    Bloggadress: http://viltovackert.blogg.se

Kommentera inlägget här: