whatdecoratesmyday

How can such beautiful sentencies not be perfect?

Lovely life hemma hos oss

Kategori: Hemma hos oss

Vilken fin dag! Solen skiner och nu finns hemma-hos-reportaget som fotades för några veckor sedan publicerat på Lovely life. Väldigt kul (och lite läskigt) att läsa om sig själv och sin (ambivalenta) inredningsstil. Det är liksom totalt omöjligt för mig att sätta en benämning på den. Jag går bara på den kända magkänslan. Och något jag gillar ena dagen kan jag känna sådär inför nästa dag. Därför brukar jag försöka akta mig för impulsköp till hemmet. Men det har tagit år att lära sig.
 
Just nu känns det dock som vi hittat hem. För ett par månader iallafall. Kolla in hela reportaget på Lovely life
 
 
 
 
 
 
 
Samtliga bilder: begåvade Amelia Widell
 

Kommentarer

  • Mian säger:

    Ett mycket smakfullt inrett hem.. : )

    2015-04-28 | 09:40:53
    Bloggadress: http://finastemattan.blogspot.se/
  • Patrik säger:

    Vilken underbar artikel och vilken fin inredningsstil! =D

    2015-05-07 | 21:51:06
    Bloggadress: http://brassandgold.com
  • lina säger:

    Så fint! Får jag fråga var din topp kommer från? Superfin!

    2015-05-09 | 20:45:41

Kommentera inlägget här: