whatdecoratesmyday

How can such beautiful sentencies not be perfect?

Helt fel. Men ändå så rätt. Tror jag är kär.

Kategori: What decorates me

Alla vet hur det känns att vara nykär. Fjärilar i magen. Allt är musik. Livet leker och man vill bara skrika ut till hela världen hur fantastisk ens nyfunna kärlek är? Då vet ni hur jag känner nu när jag som av en händelse ramlade in på en sida med de snyggaste kläder jag sett. Alltså åh.
 
Dessa små godbitar baddräkter är liksom bara för mycket. Typiskt bara att jag hittar dem vid helt fel tidpunkt, med tanke på årstiden. Men det har aldrig känts så rätt. Precis som när man är kär. 
 
Min favorit är den svarta med rosa och gult. Men helst av allt skulle jag vilja ha en av varje. Hur kan man motstå dessa små blommiga praliner som inte går att se sig mätt på?
 
 Tack Zimmermann för bilderna.
 

Kommentarer

  • Eva-Karin säger:

    Eftersom jag är på varmare breddgrader så var jag tvungen att kolla in badkläderna. Jag instämmer. Fina! Vill ha!

    2013-08-29 | 13:49:57
    Bloggadress: http://soundcloud.com/evakarinevakarin
  • Malin Aurora säger:

    Åhh vilka underbara<3

    Svar: Visst är de helt fantastiska?! Vilken kanonfin bloggd du har- åker in på Bloglovin!
    Emma Johansson

    2013-08-29 | 20:06:54
    Bloggadress: http://vildblommor.blogg.se/
  • Clara säger:

    Verkligen jättefina!

    Svar: Åh visst är de underbara! Och visst vill man bara att det ska bli sommar igen ;)!? Ha en kanonfin dag! Och tack för din fina och inspirerande blogg!
    Emma Johansson

    2013-09-02 | 22:22:09
    Bloggadress: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här: