whatdecoratesmyday

How can such beautiful sentencies not be perfect?

Where the magic happens

Kategori: Mybody2.0

Idag kunde jag Ä N T L I G E N röra på mig igen. De senaste veckorna har varit rena rama katastrofen på träningsfronten. Jag har inte spänt en endaste liten muskel i onödan. Det enda som höjt pulsen har varit kaffe. Ungefär så. Men, nu kör vi igen!
 
Inledde dagen med att promenera till jobbet. En timmes intensiv Power walk. Och ikväll bar det äntligen av till baletten igen. Ingen aktivitet är så smärtsamt påminnande om att kroppen inte är i form. 
 
Men nu är det inget fjanteri med träningen för min del framöver. Jag ska ut ur comfort zone och in i den andra bubblan. Inget annat räknas.
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Lycka till!!!

    2013-03-24 | 09:04:48

Kommentera inlägget här: