whatdecoratesmyday

How can such beautiful sentencies not be perfect?

Håll fast vid skönheten så länge det går

Kategori: Copyright WDMD

För några dagar sedan var jag och min ursnygga, gravida vän Hanna i Hagaparken. Det var vi, några klänningar, en kamera och ett knippe ballonger. Och en höstsol som smekte varenda kind som vågat sig ut för en mysig höstpromenad.

Vi tog tillfället i akt och förevigade en sommar som klamrat sig fast men som nu sakta glider över i höst. Eller rättare sagt, en sommar som har glidit över i höst för flera veckor sedan. Men det är aldrig för sent att ta till vara på all skönhet. (Och svaret är: nej! Man blir aldrig för gammal för ballonger).

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Oj så vackra bilder!

    2013-10-09 | 22:42:11
  • Tess säger:

    Vilka underbara färgglada ballonger! :-) Vackra bilder!

    Svar: Tack fina du! Vad glad jag blir!
    Emma Johansson

    2013-10-09 | 23:57:17
    Bloggadress: http://highlandertess.blogg.se
  • Anonym säger:

    Underbara bilder !!

    2013-10-10 | 06:08:28
  • Anonym säger:

    Fantastiskt vackert! Håller med dig om att man aldrig blir för gammal för ballonger! :-D

    2013-10-10 | 21:30:51
    Bloggadress: http://upthewoodenhills.blogspot.com
  • Lisa Marie säger:

    Oj, mitt namn kom visst inte med i förra kommentaren! Men den var från mig :-) ♥ Lisa Marie

    Svar: Tack fina du! Vad glad jag blir <3
    Emma Johansson

    2013-10-10 | 21:32:17
    Bloggadress: http://upthewoodenhills.blogspot.com
  • Eva-Karin säger:

    Fin!! Härliga bilder!

    2013-10-11 | 08:07:11

Kommentera inlägget här: