whatdecoratesmyday

How can such beautiful sentencies not be perfect?

Det är min förbannade skyldighet att dela med mig av den här informationen

Kategori: Musik att dö lite för

Jag hade en mindre uppenbarelse i morse. Höll på att trilla av min trygga sits på pendeln mitt i morgonruset. Det lilla mästerverk som rubbade min uppmärksamhet så totalt var The Story av Brandi Carlilie. Och det är lika mycket ert mästerverk som mitt så därför måste jag dela med mig av min upptäckt. Det är min förbannade skyldighet. Och det är er förbannade skyldighet att lyssna. Så det så. (Med viss reservation för att flera av er kanske redan har lyssnat på henne. Och tröttnat. Jag är några år efter i min musikutveckling.)
  
 

Kommentarer

  • Barbie Med Syndrom säger:

    Hej! Var gärna med och tävla på "Dagens Blogg", där du kan vinna en länk på bloggen! Det enda du behöver göra är kommentera inlägget "Bli Dagens Blogg" så är du med och tävlar. Lycka till! :)

    Svar: Tack, men nej tack!
    Whatdecoratesmyday

    2012-12-12 | 20:35:55
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/barbiesyndrom

Kommentera inlägget här: