whatdecoratesmyday

How can such beautiful sentencies not be perfect?

Allra käraste syster. Ett måste du veta.

Kategori: Och allt annat

Det var ett litet tag sen nu. Mitt 30-årskalas. Och jag har helt glömt bort att dela med mig av kanske det viktigaste av allt; de bedårande bakverken som det bjöds på, på min tjugotionde födelsedag. Here we go, håll till godo!
 
Och framförallt, tack, allra käraste syster. Ett måste du veta. Jag blev överväldigad av att du hade lagt ner så mycket själ i tårtor, macarons och kakor formade som eiffeltorn och änglar. Ja, ni ser ju själva. Konst(bak)verk signerade min kära Ys. (Nej, hon har ingen som helst konditorutbildning, och ja, hon är en naturbegåvning ut i fingerspetsarna).
 
 
 
 
 
 
 
(Och ja, det var barn på kalaset så jag kunde med gott samvete ha ballonger).

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du har en alldeles underbar syster!!

    //anki

    Svar: Ja, det har jag verkligen! <3
    Emma Johansson

    2013-04-15 | 20:15:36
  • Syster säger:

    Detta värmde i hjärtat:-) Tack för de fina orden!

    Svar: Tack för de vackraste tårtorna bästa ys <3
    Emma Johansson

    2013-04-15 | 20:48:59
  • Linda - Design Concept säger:

    Wow, vilka maffiga bakverk! Duktig syster du har som kan göra så fint!:)

    Svar: Tack snälla! Ja hon är bäst!
    Emma Johansson

    2013-04-15 | 21:29:46
    Bloggadress: http://blogg.designconcept.se/
  • Sara Ekman säger:

    Men åh så vackra bakverk!! Mums!

    Svar: Tack fina du! Ja, hon är verkligen helt otrolig!
    Emma Johansson

    2013-07-12 | 16:41:47
    Bloggadress: http://aamaziing.blogg.se/
  • annelie_ua säger:

    Vilka fantastiskt vackra bakverk! Mycket kärlek på de där faten :)

    Svar: Ja verkligen! Hon är helt fantastisk min syster! Vilken fin blogg du har-lades till direkt på min Bloglovin ;)! Ha en fin dag!
    Emma Johansson

    2013-08-20 | 09:19:51
    Bloggadress: http://blomsterochbakverk.se
  • annelie_ua säger:

    Tack, fina du. Vad glad jag blir och välkommen. Och tack detsamma :)

    Svar: <3 Så kul att följa dig både här och på IG!
    Emma Johansson

    2013-08-20 | 13:16:48
    Bloggadress: http://blomsterochbakverk.se

Kommentera inlägget här: