whatdecoratesmyday

How can such beautiful sentencies not be perfect?

I stora sjok på strategiskt valda platser i lägenheten

Kategori: Vår lägenhet

Precis i detta nu känner jag för att visa bilder på, och beskriva i text, hur orimligt stökigt det är hemma hos oss. Men jag vet inte om jag ska ge er det nöjet. Ni ska få ett talande exempel istället.
 
Tidigare ikväll när M skulle ge sig iväg på en någon-form-av-herrsällskaps-träff frågade han mig om jag visste var hans rena t-shirts fanns. Jag funderade en stund. "Kolla i högen på golvet bredvid soffan" och efter några sekunder svarar M "Found it!". Jag antar att vi inte är ensamma om att inte orka sortera den rena tvätten. Istället blir den liggande i stora sjok på strategiskt valda platser i lägenheten. En sådan plats är till höger om soffan. Där kan den rena tvätten ligga till dess att den är lagom stor för att man ska orka ta sig an den.
 
Någon som känner igen sig?
 
Lite bilder på det, som får påminna mig om att det finns hopp. Hopp om perfekt städade hem.
 
 
Klicka på bilderna så hittar ni källan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: