whatdecoratesmyday

How can such beautiful sentencies not be perfect?

Helt rätt i tiden

Kategori: Inredning

Jag må vara Stockholmsbo sedan två år, men är man uppvuxen i Jönköping så känner man lite extra för drivna företagare som vågar, satsar och syns i mina hemmatrakter. Det i dagarna nystartade och jönköpingsbaserade företaget Västanhem är bara så rätt i tiden. Som den kommunikations- och inredningsnörd jag är så imponeras jag av helhetskonceptet de skapat där allt från bildspråk, copy och styling till budskap i sociala medier hänger samman och skapar en image som nog inte bara kommer nå bostadskunder, utan även många inredningsbloggare med mig.
 
Ett extra plus i kanten för Västanhems val av fotograf, Sara Landstedt. En helt fantastisk fotograf som jag följer via hennes blogg och via Instagram (dayfotografi), (jag är inte förvånad att den här tjejen valde henne till bröllopsfotograf). Här är några godbitar från ett hem som ligger ute på Västanhem och Hemnet just nu. Håll till godo!



 
Samtliga bilder hittar ni på Västanhem. Fotograf Sara Landstedt.
 

Kommentarer

  • Queen of Kammebornia säger:

    Vilka härliga och inspirerande bilder!

    Svar: Åh ja, de är verkligen fantastiskt fina! Grym fotograf!
    Emma Johansson

    2013-09-11 | 21:27:50
    Bloggadress: http://queenofkammebornia.se
  • Lisa säger:

    Eller hur, vagnen och väskan matchar ju hehe...

    Så fina bilder!

    Svar: Visst är de ljuvliga bilder?!
    Emma Johansson

    2013-09-12 | 17:38:15
    Bloggadress: http://justmypassions.blogg.se
  • Clara säger:

    Älskar dessa ljusa inredningar!

    Svar: Ja, visst är det supersnyggt!
    Emma Johansson

    2013-09-14 | 10:04:00
    Bloggadress: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här: